|
|
Bestil et gratis sparetjek
Lad os tjekke dine omkostninger. Kunne du tænke dig at få reduceret unødige omkostninger i dit kontorindkøb? Og samtidig høre om muligheder inden for kontormaskiner, kontormøbler m.v.?
Lad os bekæmpe dit spild. Hos HJ Kontorcenter har vi en anderledes måde at tænke kontorindkøb på. Vi kalder det "Virksomhedsforsyning".
Vi hjælper dig med at skære alt det overflødige væk, når du køber ind til kontoret. Uanset om det drejer sig om kontorartikler, kontormøbler, kontorindretning, kontormaskiner, IT, tryksager eller emballage. Hos HJ Kontorcenter har vi sat os for, at vores kunder skal spare penge. Det kræver et klart koncept, og nøgleordene er spildbekæmpelse og total virksomhedsforsyning.
Prisen på varen skal være i orden. Men prisen udgør i virkeligheden under halvdelen af en virksomheden omkostninger i forbindelse med indkøb til kontoret. Tid er også penge. Hvor meget tid bruger du eksempelvis på at finde og bestille dine varer? Eller på at slæbe varen fra receptionen og derhen, hvor varen skal ligge eller bruges? Eller for den sags skyld på at udfylde formularer i forbindelse med returvarer?
|
|
Derfor giver vi dig 6 løfter, hvor vi tilbyder:
1. Alt til kontor, lager og kantine.
2. Professionel og ærlig rådgivning
3. Levering hvor det passer dig
4. Hurtig og nem bestilling
5. Konkurrencedygtige priser
6. Dag til dag levering
Typiske omkostninger ved indkøb til kontoret
Hos HJ Kontorcenter er det en central del af vores koncept og service at frigøre dig for unødige aktiviteter i forbindelse med
indkøb til kontoret, så du i stedet kan passe dit arbejde. Derfor giver vi dig blandt andet de 6 løfter - og vi står ved det, vi lover.
|
|