Du har 0 vare(r) i kurven
Kundeservice: 98 42 38 00

Handelsbetingelser


Salgs- & Leveringsbetingelser:

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle tilbud, salgsordre og leverancer med mindre andet er skriftligt aftalt mellem parterne.
 

Levering

Alle standardvarer inden for vores grundsortiment, leveres enten fra dag til dag med ekstern fragtmand, eller med egen vogn på fastsat ugedag.

Alle ordrer under kr. 300,- (ekskl. moms) tillægges fragt- & forsendelsesomkostninger, pt. 49,00 kr.

Såfremt varerne er beskadiget under transporten, skal kunden straks gøre HJ Kontorcenter A/S opmærksom på dette. Der skal ligeledes rettes
henvendelse, såfremt faktura/følgeseddel og de leverede varer ikke stemmer overens. Henvendelsen skal finde sted enten skriftligt, pr. e-mail
eller pr. telefon. Der tages, i leveringen, forbehold for udsolgte varer, herunder eventuelle restordrer.

Kontormøbler leveres altid usamlet, medmindre andet er aftalt. Penge- sikrings- og dataskabe leveres kun til fortov.

For andre specielle produkter, og skaffevarer, aftales salgs- og leveringsbetingelser individuelt, herunder eventuelle fragt- og forsendelsesomkostninger,
opsætning, udpakning, support og installation.

 

Miljøtillæg

Alle fakturaer debiteres med et miljøtillæg, 33,00 kr. ekskl. moms.

 

Betalingsbetingelser

For kontokunder er vores standard betalingsbetingelser 14 dage netto kontant.

For ikke kontokunder er det altid kontant betaling.

Ved køb af IT-produkter (hardware/software), samt kontormøbler, er betalingsbetingelserne altid 8 dage netto kontant. Varer der er leveret af
HJ Kontorcenter A/S, er HJ Kontorcenter A/S´ ejendom til det fakturerede beløb er rettidigt indbetalt. Ved manglende rettidig indbetaling,
tillægges 2 % rente pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på kr. 100,00 pr. rykkerskrivelse. I tilfælde af retslig inkasso, dækkes samtlige udgifter i
denne forbindelse af kunden. Køber har ikke ret til at tilbageholde betaling eller foretage nogen form for modregning. HJ Kontorcenter A/S forbeholder
sig ret til, uden videre, at levere varer mod forudbetaling/bankoverførsel, såfremt dette skønnes at være nødvendigt.

Alle varer vil blive leveret mod forudbetaling/bankoverførsel, såfremt kunden ikke er oprettet som kontokunde i HJ Kontorcenter A/S.

 

Samhandelsaftale

Kunder, der har indgået en samhandelsaftale med HJ Kontorcenter A/S, ydes kredit i henhold til den skriftlige aftale.

Ved oprettelse af konto hos HJ Kontorcenter A/S, kreditvurderes alle kunder igennem Ribers Kredit Information (RKI/Experian), samt Købmandsstandens
Oplysningsbureau. Kreditvurderingen foretages indenfor 48 timer af vores debitorbogholderi. Ved oprettelse af konto, skal der opgives korrekt virksomhedsnavn,
adresse og telefonnummer samt CVR-registreringsnummer.

 

Returret

Varer modtages kun retur efter forudgående aftale og indenfor 8 dage fra fakturadato, såfremt varen ikke er beskadiget, ubrudt og den leveres retur i original
emballage.
Der beregnes 10% af varens pris i returomkostninger, samt omkostninger til afhentning af varen, som dækkes af kunden. Skaffevarer og software tages ikke retur.

 

Priser

Alle priser er ekskl. 25 % moms.

Vi forbeholder os ret til at foretage løbende prisjusteringer, i henhold til gældende markedspriser, uden yderligere forudgående varsel.

 

Reklamationsret

Der ydes reklamationsret på produkter, efter den til en hver tid gældende købelov.

Reklamationsretten omfatter ikke skader der skyldes betjeningsfejl, modifikationer, groft misbrug eller skade fra brugerens side. Såfremt dette konstateres,
debiteres reparationen efter gældende timepris.

Skulle varen, mod forventning, gå i stykker i reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit, på det af HJ Kontorcenter A/S anviste værksted. Såfremt
der er on-site, eller anden garanti på produktet, forpligter køberen sig til selv at rette henvendelse til producentens serviceafdeling, og derved sørge for kontakten.
Såfremt HJ Kontorcenter A/S skal hjælpe med dette, skal der betales fragt- og forsendelsesgebyr, samt timepris og kørsel efter gældende takster.

 

Forhold

Vi tager forbehold for trykfejl, udsolgte eller udgåede varer, herunder restordre, svigtende leverancer fra vore leverandører/distributører, ændrede produktspecifikationer
og force majeure.

 

E-Handel

En personlig adgang til vores e-handelsløsning, kræver en konto i HJ Kontorcenter A/S. Kontoen oprettes på samme betingelser som nævnt under ”Samhandelsaftale”.
Personligt log-in navn og password kan kun udleveres via e-mail.

Vi forbeholder os ret til at lukke for adgangen til systemet, såfremt den personlige adgang bliver misbrugt, eller hvis systemet ikke benyttes i en længere periode.

Lukningen vil ske uden yderligere varsel og af sikkerhedsmæssige hensyn.



 

HJ Kontorcenter A/S

Januar 2018

Åbent Hus den 7. - 8. november 2018


For 23. gang slår vi dørene op til vores traditionsrige Åbent Hus.

Udfyld tilmeldingsblanketten og deltag ved arrangementet.

Vi kvitterer med en lækker and og giver dig samtidig mulighed for at deltage
i konkurrencen om et Cruise til en værdi af 5000 kr.

Vi ses! :-)