Du har 0 vare(r) i kurven
Kundeservice: 98 42 38 00
   
 


Support via TeamViewer

   




Vi tilbyder dig online-support på din PC eller netværksløsning. Det hele foregår ved en remote-opkobling med programmet
TeamViewer. Det betyder, at vi overtager styringen af din PC, selvom vi ikke er fysisk er til stede på din adresse. Mens vi arbejder
på din PC, kan du følge med på skærmen og vi kan telefonisk drøfte opgaven, så den løses til din fulde tilfredshed.

Online-support bruges ofte til akut IT-support opgaver som skal løses her og nu, og ofte også for at spare tid og timer på
landevejen.

For at bruge vores online support skal du:

  • have en konto hos HJ Kontorcenter A/S
  • have en ADSL / bredbåndsforbindelse til internettet
  • have en forudgående aftale med os om support


Aftale for online-support kan bookes direkte på tlf: 20 96 00 48 eller 40 91 72 13, eller ved at sende en mail til
service@hjkontorcenter.dk , hvorefter vi kontakter dig.

Pris: pr./påbegyndt 15 minutter DKK 240,- (ekskl. moms).

 

Du opkobler TeamViewer ved at klikke her eller på billedet ovenfor.